Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Isabella - 6 februari 2011 17:35

Henrik. Min älskade, älskade, älskade hjälte. Min hälft. Du är min. Jag vet det. Jag känner det. Känslan av att vi har varandra, den känslan finns i mig. Tryggt gungar den i mitt allra innersta rum. Att du finns för mig. Du håller hårt i mig när det blir svårt. Du lutar din kropp mot min när du behöver fly och vila. Jag älskar det varje dag. Hela tiden som vi har varandra, hela den tiden, är jag rädd om. Jag bevarar den tiden. Jag är tacksam, så oerhört tacksam, för att du hör så bra ihop med mig. Tänk att en människa så oerhörd och komplett har en bestämd plats hos mig. Att en människa som han, hör ihop med mig. Vilken härlig värld vi lever i, när jag får dela det hemska och sagolika med honom. Kärleken tillhör oss.

Ovido - Quiz & Flashcards