Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Isabella - 13 februari 2011 19:17

Idag är det söndagen den trettonde februari. Alltså inte alla hjärtans dag. Men för oss på storskogsvägen 7 är det just precis vad det är. För Henrik jobbar mongotider nästa vecka så han kommer att komma hem sent morgon. Jag kan väl tycka att alla hjärtans dag är värdelös egentligen. Men man är ju bara människa och faller ibland för det mänskliga grupptrycket. Jag fick en parfym som jag varit och luktat på mer än en gång. Sötjävel.


  Det är Carolina Gynnings parfym "go girl". Jätte girly. Doftar underbart. Värsta rosa och rosetter och siden och allt annat tjejigt. Men jag gillar det!


Idag har vi sett två filmer också.


  "Psalm 21" var den första. Den var väl sådär. Jag diggade inte riktigt den så mycket som jag hade hoppats. Jag har ju liksom längtat efter att få se den. Den var ju läskig, men långdragen och tjatig med effekter.


  Den andra var "i rymden finns inga känslor". Den var klockren. Så härlig film. Den fick mig att må bra. Jag kände mig härlig efter jag tittat på den.

Ovido - Quiz & Flashcards