Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Isabella - 25 februari 2011 18:06

Jag tror att jag har järnbrist. Jag är lila runt ögonen och grön i ansiktet. Jävligt sexig med andra ord. Plus att jag får problem med att få blodet att gå runt ordentligt i min kropp. Jag var på jobbet idag för att hämta underlag till att kunna skriva en verksamhetsapport. (Snaaaaaaaark) Jag kände mig yrslig och svag. Jag trodde att det berodde på att jag sovit färre timmar än vad jag behöver för att vara sådär lagom på benen. När jag sedan klev på bussen på vägen hem och hittat mig en plats så bara svartnade det för ögonen på mig. Jag vet hur det är att svimma, har haft problem med det förut under mina tonår när då jag blödde ruskigt under mina lingonveckor. I alla fall så satt jag där och var på väg att svimma. Så jag lutade huvudet mot fönstret och lät mig svimma. Jag vaknade till bara efter någon sekund. Men det var ruskigt. Jag är glad att jag satt ner. För man kan slå sig fördärvad om man står eller går samtidigt som man svimmar. Måste nog ta kontakt med mvc och kolla vad de har till råds. Någon annan som har tips? Förutom att låta bli att ränna runt när man inte har tillräckligt med bränsle i kroppen vill säga, för det vet jag redan.

Ovido - Quiz & Flashcards