Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Isabella - 28 februari 2011 14:19

Jag hatar att ha många saker som händer samtidigt. Det spelar ingen roll om det är positiva eller negativa saker som händer. Jag får panik. Det trycker över bröstet och jag får fan ingen luft. Jag blir tokig. Skulle behöva stesolid så fort jag har fler än en halv sak att göra. Eller typ gå på både valium och morfin dagligen. Jag förstår varför man knarkar. Usch. Dessutom har jag en blivande jagvetintenesvad i magen. Han påminner mer om en elvisp. Igår kändes det som att han drog tag i min navel innifrån och ryckte till fyra, fem gånger. Aj. Minst sagt. Jag är lyckans ost att han lever och jag älskar honom som man aldrig kan älska något annat. Men aj som fan ibland alltså.


Idag får vi nycklarna. Det ska bli skönt att äntligen få påbörja denna förändring, så den är över snart. Jag hatar förändringar. Bra som dåliga.


Skithappy dag idag. Ooohja. Eller näe. Snart så lovar jag att det kommer ett inlägg som är värt att läsa. Det lovar jag, dyrt och heligt.

Ovido - Quiz & Flashcards