Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Isabella - 23 februari 2011 21:04

Sambo sitter och spelar WoW. World of warcraft för den som inte vet det. Om det finns någon som lyckats ignorera vad det är. Klick, klick, klick, tryck, tryck, klick, tryck låter det från hörnet vid hans skrivbord. Jag sitter i soffan och kollar på sista säsongen av l-word. En serie om huvudsakligen homosexuella kvinnor i LA. Deras liv och dramor.


Det känns ju inte så himla jättemycket som svenne svensson familjen som folk lever i när de lever som bäst. Men det känns bra. Jag tycker om det.

:)

Av Isabella - 23 februari 2011 09:40

Jag fick mail av "babycenter", som jag får varje vecka. Det brukar stå vad som kommer hända under denna vecka, tips och råd och så. I detta mail fick jag mig  ett skönt garv. Det fanns ett stycke som hade en smiley som rubrik. Läs och roas.


Vad vi kan lära oss av gravida kändisar:

-En jätteväska kan dölja graviditeten i flera månader.

-Avslöja aldrig ditt barns namn förrän det är registrerat i folkbokföringen.

-Stora solglasögon, djupa urringningar och skor för flera tusen kronor gör att man ser smalare ut.

-Det finns ingenting som inte går att fixa hos rätt kirurg.


Jag har varit på mvc på 20-veckors grupp. Det var.. Kan man säga.. Hmm..? Onödigt skulle jag vilja påstå. Den började kvart över åtta. Det var inte så kul för någon som spyr på morgonen. Usch. Men nu är det gjort. Halv två blir jag hämtad av min ombudsman. Jag kommer må piss ikväll. Förhoppningsvis är jag helt slut och sover skitdjupt hela natten. :)


Ovido - Quiz & Flashcards