Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Isabella - 8 februari 2011 18:08

Jag glömde lägga in bilder på sushin jag gjorde i lördags. Så himla intressant är det kanske inte. Men jag är så stolt.


    Laxen är rökt. Det är därför den har en så konstig färg. Den ser typ rutten ut.

Av Isabella - 8 februari 2011 15:27


Alltså. Jag har ingenting att säga. För inga ord räcker till nu igen. Det finns inga ord som beskriver min avsky och sorg över detta klipp.


Det jag undrar över också är, varför hon snott Sandra Bullocks röst..?

Av Isabella - 8 februari 2011 11:36

Fy fan. I morse när sambo skulle gå till jobbet (sambo går till jobbet klockan sex) så öppnade jag dörren så katterna kunde komma in och lägga sig hos mig. Sambo gillar inte att sova med katterna och NU FÖRSTÅR JAG VARFÖR!!! Hugo rantade runt på min kropp så fort jag hade somnat till. Fram. Tillbaka. Fram. Tillbaka. Till slut blev jag sur och kastade ner honom från sängen. Jag somnade om. Då kom han smygande. Fram. Tillbaka. Fram. Tillbaka. Jävla pisskatt!! Jag kastade ner honom igen. Jag somnade om. Då vaknade jag av ett jävla prasslande. Prassel. Prassel. Prassel. Jävla fetish Hugo har för sig. Han slickar på plastpåsar. Han ääääälskar att slicka på plastpåsar. Då fick jag nog och tog ut båda katterna och stängde dörren. Jag la mig i sängen och hörde att Hugo började slicka på plastpåsen till papperskorgen vid skrivbordet. Prassel, prassel, prassel, prassel. Till slut, vid åtta kunde jag somna och sova en timme. Nu kräks jag. Good days, and bad days. This is a bad one.


Igår så var jag sugen på karra. Så jag gick och handlade karra. Jag åt massor med karra. Det är nog därför jag mår så himlans dåligt idag. Jag har inte ätit godis på typ fyra månader. För jag vet nämligen att jag mår inte så bra av det. Men igår goffade jag godis som om det inte fanns någon morgondag. Det var inte värt det.



Ovido - Quiz & Flashcards