Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Isabella - 15 februari 2011 18:03

Illamåendet är kvar. Varför vägrar det försvinna? Gaaaah! Jag blir fan tokig! Ska det inte vara så himla sagolikt att vara gravid? Ska det inte åtminstone vara trevligt? I alla fall inte skitjobbigt så här tidigt? Vi har kommit halvvägs nu. Imorgon ska jag till mvc. Jag ska försöka få dem att förstå att jag inte kan jobba med det här illamåendet. När jag pratade med en av barnmorskorna på telefon så tyckte hon att det visst gick att jobba i en kakfabrik, från klockan sex på morgonen när man mår illa och kräks. Jasså. Jaha. Ja, då får jag väl fan göra det då. Har sjukskrivning veckan ut. Så får vi se vad testerna säger imorgon och framför allt vad gynekologen säger. Är så jävla, helvetes utled på läkare som inte har förtoende för en. Piss. Inte puss. Bara så himla piss. Jag är helt slut. Plus att det gör mig så ledsen att inte bli betrodd.

Ovido - Quiz & Flashcards