Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Isabella - 5 februari 2011 19:36

Idag har vi varit hos mormis en snabbis, mamma och långa farbrorn skulle dit och haffa grejjer. Långa farbrorn hade fixat sopsäckar och plast till möbler eftersom att vi ska flytta. Det var hyggligt av honom. Mamma hade köpt ett par mamma-jeans till mig och haklappar och t-shirt till bebis. Jag hade så klart ett illamående som gjorde så jag kastade upp bulle och kaffe. Mums som Maria Montazami skulle sagt.


Vi bagav oss från mormis och sambo var tvungen att stanna bilen en stund så jag kunde kasta upp lite till av bullen jag ätit. Yum yum.


Vi åkte förbi babyland på vägen hem. Det var mysigt. Jag började gråta på parkeringen för jag är så kär i sambo. Hormoner..? Vilka..? Vem..?


Jag skulle få välja mat idag. Jag valde att göra sushi. Ja, jag ska göra sushi. Mamasushi. Vi får väl se hur det går. Vägen hoppas jag.


Isabella hjärta Henrik så jävla sjukt mycket! Så där så man bli rsnurrig!

Ovido - Quiz & Flashcards