Alla inlägg den 28 april 2011

Av Isabella - 28 april 2011 18:42

Idag var mormis med Larsson här och lämnade solstol till mig. Så lyxigt. Hemkört.


Vi satt på min soliga balkong. Hon var tvungen att byta plats med Larsson annars hade hon brunnit upp. Hon är nog vampyr.


Tänk att man kan vara så lyllos mig att ha en Larsson som kommer med solstol till mig och tar hand om mig och får mig att känna mig älskad. Älskad som alla barnbarn i hela vida världen borde få känna. Min fina Larsson. Han är bäst! Larssonparssonpimpo!


Något som var anus idag var att hon som skulle göra mina naglar ställde in. Fan vad surt. Jag har läst i random graviditetstidningar och kompisar som har barn har gett mig rådet att när man går in i sjunde månaden ska man passa på att skämma bort sig för sen går det bara utför. Så nästa månad ska naglarna bli gjorde. Punkt.


Men då sparar vi pengar istället den här månadne och det passar ju utmärkt efetrsom att jag och sexy sambo ska iväg på lördag. Det finns något bra i allt.


Isabellasåjävlahjärtahenrik.

Av Isabella - 28 april 2011 08:13

Idag är det dags för underhållning av kroppen. Ska åka till Tyresö idag och fixa mina naglar. Äntligen. Kommer bli så fint så.


På lördag ska jag och sambo iväg. Han har ingen aning om vad vi ska göra. :)


Man måste ju underhålla oss också såklart. Hoppas det blir fint väder.

Ovido - Quiz & Flashcards