Alla inlägg den 9 april 2011

Av Isabella - 9 april 2011 12:33

Idag saknar jag dig. Idag är sorgen olidlig i mig. Idag känner jag att om jag inte får höra din skånska stämma blir jag galen. Hur ska jag fortsätta utan dig..? Jag tänker på dig varje dag. Men idag har jag en dag där jag vill att du ska finnas på andra sidan av en telefonlinje och skratta med mig. Berätta om ditt liv, att du är ok. Att du inte är skitensam. Att när jag kommer till samma ställe som du är på så kommer vi ha kul du och jag. Det river och svider så fruktansvärt idag. Jag saknar dig galen.


Andreas ska inte ha kvar Ludde. Jag vill ha honom. Jag vill att han ska vara hos mig, men jag tror inte sambo vill det. Tänk om Ludde kunde bo med mig och hålla mig och bebis sällsis på dagarna när han kommer. Tänk vad jag skulle älska honom. Tänk att få ha din älskade Ludde här. Jag önskar jag fick bli Luddes mamma.

Ovido - Quiz & Flashcards