Alla inlägg den 20 april 2011

Av Isabella - 20 april 2011 11:09

Igårkväll, när jag mådde lite bättre så kollade vi lite på vagnar på blocket. Då hittade vi en Brio "happy" kombi, hårdlift, vändbar, svart, osliten. 2700:-. Jag mejlade, hon svarade att det skulle komma ett par imorgon (idag) och kolla på vagnen. Fan tänkte jag snabbt och läste vidare. Men är den såld då så är den. Jag frågade om vi fick komma i kväll (igårkväll) och titta på den. Hon sa att vi absolut fick det. Tjoho tänkte jag, så sambo ringde plånboken (svärmor). Hon var ju självklart tvungen att visa hundra andra vagnar på blocket först. samtidigt som hon poängterar att det är vi som väljer, meeeeeen hon vill ju bara visa.


Hur som så åker vi dit och kommer hem med vagn. Så jävla awsome!


Den är så fin. Enkel också, inga jävla hyperkomboväxelswivelwhateverthenameis extra prylar. Bara liggdel, sittdel, regnskydd, myggnät. perfekt. Svart, utan speciella sömmar eller annat utstickande. Nice. Värsta kapet.


Svärmor sa i bilen på väg därifrån att vi får ha den i deras förråd. Värsta gulligt, så slipper den stå här och ta plats i onödan.


Jag lägger in en annan bild, (lånad från blocket) på en likadan vagn. Våran ser fräshare ut helt klart. Men det är den modellen i alla fall. Snygg som fan! Plus att den heter happy. Det passar, att få barn gör en riktigt happy faktiskt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards