Alla inlägg den 2 april 2011

Av Isabella - 2 april 2011 20:29

Fan vad jag längtar efter att det inte är sju miljarders miljoners tusen hundra miljarder kilo sand på vägarna. För jag vill fan åka rullskridskor och inlines.


 

För utanför oss så finns det en jäääätte-lång rakssträcka att åka värsta mycket på.

Av Isabella - 2 april 2011 14:31

Planen för idag är att vara gräsänka och äta pasta carbonara.Gräsänka ska jag vara för sambo ska vara hemma hos hans vän och tippa på allt som går att tippa på. Så today is tha day that we will become ekonomiskt oberoende. Det ska bli kul.


Jag ska tända ett ljus idag för Martin också. För att jag längtar efter honom. Jag tycker att det är tungt att han är borta idag. Jag har behövt att han skulle leva mycket den senaste tiden. Jag hade ingen aning om att han var så viktig för mig. Det är väl för att båset är så in i helvetes tomt nu när kossan är borta.


Någon annan som jag saknar är Simon, min klippa. Min fina morbror.


 


Ovido - Quiz & Flashcards