Alla inlägg den 21 april 2011

Av Isabella - 21 april 2011 13:00

Vi har sol på vår ballkong hela dagarna. Vi har inga utemöbler. Jag vill inte sitta på en trästol eller på ballkongens golv. Så, du som är allsmäktig, (jag är inte religiös, kanske är ett plus om man ska få saker?) kan väl skicka över en solstol till mig? Bild nedan. Det skulle göra mig glad. Då kan jag fläska på ballkongen på dagarna. :) Vi har en deal nu utgår jag från? Bra. Tack på förhand kram Isabella.


   


Alltså, jag är inte en människa som lägger mycket värde i ting på det sättet. Men det liksom skulle bara vara skönt att glassa i den. Om inte, kära du, så glassar jag i mormis gamla fotölj, mig går det ingen nåd på. Vill ju inte att du ska tro att jag är girig liksom, så här när vi pratar för första gången. Ha det bra så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards