Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Isabella - 26 januari 2011 15:41

Hej igen alla. Jag vill verkligen dela med mig av en jävligt stark önskan jag har. Jag vill ha en fotölj och en fotpall till. Helst en "ektorp" från ikea. Fotpallen har ett lock man kan lyfta på och ha saker i. Typ filtar som man kanske inte använder varje dag som man kan ha i den. Det skulle vara så mysigt att sitta i den med bebis och amma i lugn och ro. Den är ruskigt bekväm. Som ny är den ganska dyr, men som begagnad kan man få både pall och fotölj för 500-700:- vilket jag tycker känns som ett ok-pris för det man får. Här kommer bilder.


 


De är så himlans härliga.  

Av Isabella - 26 januari 2011 15:09

Idag har jag druckit tre flaskor med kolsyrat vatten. Har precis "gjort" en fjärde. kolsyrat vatten hjälper mot illamåendet. Det tar inte bort det, men det hjälper faktiskt.


I morse när jag vaknade så skulle jag tvätta lite kläder tänkte jag, men märkte att vi bara hade köpt tvättmedel till vittvätt. Ett paket parfymfritt, ett paket oparfymfritt (hahaha). Jag hade ett smutsigt linne som var vitt. Så jag tog min illamående feta rumpa till centa för att inhandla tvättmedel. Så nu håller jag på att tvätta för fullt.


Måste fråga er också, om ni har någon dagens nyheter från i söndags..? Martins dödsannons var med där. För jag antar att ingen har sydsvenskan från i söndags? Den var med där också. Det skulle göra mig jätteglad om någon hade den.

Ovido - Quiz & Flashcards