Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Isabella - 21 januari 2011 16:41

        


Här är vagnen vi antagligen bestämt oss för. Eller jag har iallafall bestämt mig för den här. Jag var helt lyrisk när jag hittade den. jag kunde inte sluta prata om den när sambo ringde mig på sin lunch idag. Jag älskar, älskar, älskar den. Den kostar fem tusen. Så jävla ultratrevligt att det är Sambos mamma som ska betala. Tjoho. Känns som jag grävt fram en fet skattkista som en skäggig, enögd sjörövare gömt. Jag är så himla petig, det måste vara precis så som jag tänkt mig, alltid. Den här vagnen är det. Det är en tre i ett vagn. Yummy. Usch vad jag är stroppig ibland. Jäjäjä.

Av Isabella - 21 januari 2011 09:23

  


Igår vann vi. Eller, vi? Näe, ni. Men det kändes bra för mig att ni vann. Jag vill räknas med. Så vi säger vi. Polen är krossat. Nu ska vi krossa kroatien och serbien. Det kan väl ingte vara så svårt. Får se. Jag är redan helt svettig inför morgondagens match iallafall.


Hejjahejjahejjahejja!! 

Ovido - Quiz & Flashcards