Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Isabella - 1 januari 2011 14:33

Jaha. 2011. Jajjemen. Detta är året vi blir päron. Känns konstigt. Men så jävla ball.


Jag luktar svett ganska ofta. Det är väl hormonerna. Hoppas jag. Eller så är det så att jag jämt luktat svett men har inte känt det förän nu när jag slutat röka. Snälla om det är hormonerna? Annars börjar jag röka igen när jag graviditerat klart.


Jag tror att Hugo vet att jag är gravid nu. Han är väldigt överbeskyddande och håller sig i närheten hela tiden.  Vilket jag inte har någonting emot, eftersom att han är en perfekt, lugn och gammal skruttig ursäkt till katt. Han är nöjd bara han slipper stå eller gå.


Jag har köpt mammajeans! Så himlans kul att ha några andra byxor än mina femton år gamla mjukisbyxor som jag haft i två månader ungefär.


Gott nytt år för fasen.

Ovido - Quiz & Flashcards