Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Uppdate!

Av Isabella - 25 juni 2011 16:50

Tjenahejsan!


Nu är vi här uppe i det glada. Det är ljuvlig trots piss-vädret dem bjuder på här.


I torsdags var jag hos bm och kollade så bebis hade schysst puls. Det hade han. Hon var väldigt försiktig med sina kalla händer på min mage så bebis var lugn för första gången när vi varit på kontroll. Härlish. På mvc så har dem koll på alla som går där verkade det som och hälsade på varandra med förnamn. Mys. Jag lämnade också typ hälften av allt mitt blod vilket aldrig är speciellt kul att pyssla med. När vi va klara där åkte vi till förlossningen för att kolla hur det såg ut där och förbereda dem på att en dryg nollåtta med partner kommer att vistas där inom kort. Det tyckte dem skulle bli "sååå himla treeevligt!" (pratar som dem gör här).


Så nu kan bebis ta och komma om den har lust för det. Den kan gärna vänta också, för vi har inte hunnit bli helt uttråkade än.


Midsommar "firades" på landet i Hårte. Med grillat kött och femtielva omgångar 500.


Vi har köpt finans också. Det bästa spelet som finns.


Jag kommer ihåg när jag var typ tretton kanske och va hos Ringring och Stefan och hälsade på. Då tog vi fram spelet på lördag mitt på dagen och spelade in på nästan morgontimmarna på söndagen. Sen sov vi några timmar. Sen var det bara att fortsätta spelomgången, för jag skulle hem på söndag eftermiddag, kväll. Men icke så blev fallet. Jag ringde till mamma och förklararde attt det här nog skulle ta ett tag. Jag stannade till tisdagen. Vi spelade praktiskt taget oavbrutet, pausade för toalettbesök och att slänga i sig mat. Det är ett av mina bästa minnen.


Det satt vi och spelade i torsdags kväll och nu ska vi snart sätta igång igen.


  Så här såg jag ut i morse efter frullen.


  Ps. Jag känner mig alldeles halv utan hundis vid min sida. Hon är min vapendragare!

 
 
Ingen bild

Ringring

25 juni 2011 17:35

Vad roligt att du kan hålla oss uppdaterad med blogginlägg och bra att bebis mår bra.

Vi kommer också med glädje ihåg när vi spelade Finans och även Monopol (tror jag).
Puss o kram Ingrid o Stefan

Isabella

26 juni 2011 19:19

Ja, det finns ett oskyddat nätverk här som jag smygsurfar på. För att kunna blogga. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 16 februari 2015 13:00

Hej min fina Blogg. Förlåt för att jag gömt dig i mina understa mest nedgrävda tankar och planer. Jag har längtat så mycket efter dig. Jag har låtit vatten rinna under broar och tid har blivit en evighet. Jag behövde bli lite hel igen efter Charlie k...

Av Isabella - 14 november 2013 05:26

Jag känner bloggens lockrop. Jag vill inte vara utan den, och nu har jag nog blivit tillräckligt lugn igen. Det var ett helvete att ta mig från trasig till relativt hel igen. Jag välkomnar mig. Och Dig! ...

Av Isabella - 3 januari 2013 19:51

Ja, det här med att somna i vagnen gick sådär. Jag fick panik efter fem minuters skrikande och tänkte "herreguuud, han kan ske är för liten. Jag kanske inte kan pressa så här hårt från början??". Så vi va på bvc igår och idag. Då frågade jag hur vi s...

Av Isabella - 1 januari 2013 19:34

Nu har jag nattat bebisen i vagnen i hallen. Förhoppningsvis får han sova ordentligt ett tag nu. För han har slutat skrika oss döva på kvällarna, men också slutat sova. Typ helt. Han vaknar till minst en gång i timmen. Gnyr, gnäller, vädjar till oss ...

Av Isabella - 14 december 2012 13:16

Idag kommer det en försäkringsrådgivare till oss och ska prata försäkringar. Fan va vuxet. Tänk. Jag. Vuxen? Haha!...

Ovido - Quiz & Flashcards