Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Isabella - 11 juni 2011 10:05

Jag sover knappt alls på nätterna. Det gör att jag är mindre pigg på dagarna. Alltså helt död på dagarna. Jag måste kissa varje/varannan timme. Hela natten. Jag stapplar mig upp på mina svullna, varma fötter sätter mig med nöd och näppe på sitsen och upprepar det miljoner gånger på en natt.


Så fort jag måste vända mig (vilket jag måste ett ex antal miljarder gånger på en natt) så får jag halsbränna som första gången fick mig att tro att det var något fel på hjärtat. Usch.


Men nu är det så himlans, himlans nära tills att vårat troll kommer ut och börjar leva med oss. Jag kan känna fötter och hans söta lilla rumpa som han buffar med därinne.


Om en vecka går sambo på semester. Om en och en halv så drar vi. Hasta la vista bara, ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards