Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Isabella - 16 juni 2011 15:52


Av Isabella - 16 juni 2011 14:23

Fy fan, borde det inte varit fredag typ för flera dagar sen? Gah! Det är inte ens jag som ska gå på semester, utan sambo. Men fy fan va tiden går i ultrarapid.


Jag va på vc idag och tog ett sånt där test. Socker-blablabla. Vaffan hette det? Jaja, man kollar socker-blablabla i alla fall. Dem tar ett litet stick i fingret och sen får man dricka typ vatten med tretusen kilo socker i. Smakar flytande socker. Smakar äckel med andra ord. Sen ska man sitta i deras lagom underhållande väntrum i två timmar. Tjoho! Efter 40 minuter tänkte jag hoppa ut genom fönstret. Men jag klarade det. Vet inte hur provsvaren ser ut. Men Pia har inte hört av sig än så jag antar att de ser bra ut.


På vägen hem handlade jag det som behövs för Sambos tårta på lördag. Jag älskar att göra tårtor. Jag skulle så jävla mycket vilja göra tårtor som inte går på löpande band utan i ett "riktigt" konditori. Jag skulle vara awsome. Det är jag på det mesta jag gör.

Ovido - Quiz & Flashcards