Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Isabella - 22 mars 2011 20:56

I söndags var vi på mediamarkt. För att köpa diskmaskin. Min sambo har nämligen föräldrar som köper diksmaskin till oss i julkapp. Jävligt trevligt ska jag tala om.


Den står ouppackad mitt på golvet just nu. Vi vet nämligen inte hur man gör när man gör någonting alls som har med vitvaror att göra. Vilket är största anledningen till att vi inte kommer att flytta till hus eller dylikt på ett tag. Så, vem får göra det då? Jo, pappa. Min pappa har alltid gjort allt sånt för mig. Jag har satt upp en hylla i hela mitt liv. Min pappa har gjort resten. Rubb och stubb. Jag ringer, så kommer min lilla pappa med borr, skruv, silikontjaffs, något som gör laserstreck på väggen och annat som är med i både byggfällan och äntligen hemma.


Imorgon kommer han hit igen. Han ska koppla in diskmaskinen. Som för övrigt är både barnsäker, tyst och energisnål.


Funderar på om man ska ha något slag av typ "flytta-in-fika". Vad tycks?


 


Diskmaskinen i alldeles egen hög persona.

Ovido - Quiz & Flashcards