Alla inlägg den 13 december 2012

Av Isabella - 13 december 2012 12:13

Jag sov hos mina päron i förrgår med Elvis. Det behövdes. Men stackars Henke tog hand om en skrik-Charlie i fem timmar. Han bara skrek, skrek, skrek. Elvis hade det super-kul där. Han sprang runt och visade när han snubblade och ramlade med ansiktet rakt ner i deras dammsugare. Blodet sprutade. Stackars killen. Fläskläpp modell större. Men inget "farligt". Vi båda sov hela natten. Jag vaknade några gånger, men Elvis sov som en stock. Underbart. Tänk att saker som gör en lycklig kan ändras snabbt.

Igår va det "bara" två timmars skrik.

Stackars barn. Hulkande, snorande och tårsprutande gråt.

Vi ska testa om det är mjölkproteinet han är allergisk mot. Jag tror inte det, men värt att testa.

Han somnade i vagnen igår så vi testar det idag med. Får se.

Just nu ligger han bredvid mig och sover. Han har sovit fyra timmar i streck nu på morgonen. Så jävla über-söt på dagarna.

Ovido - Quiz & Flashcards