Alla inlägg den 9 december 2012

Av Isabella - 9 december 2012 12:38

Ja, igår skulle vi på glöggfika hos min moster i gustavsberg.

Så blev det inte.

Vi kämpade in ungar i bilen, Charlie skrek. Jag fick honom att somna ganska snabbt. Han hade sovit dåligt och blivit väckt flera gånger under dagen. Stressen inom mig över att han skulle ha en dålig kväll gjorde mig till ett vrak på två röda.

Gps:en som vi har u bilen var kall och blev ett helvete att hålla på med. Mobilens gps var inte uppdaterad och behövde köpa licens till. Jag försöker uppdatera lappen och sambo försökte fixa med gps.

Då skriker Elvis till så Charlie vaknar igen. Vi hade hunnit till Alby när jag sa till sambo att vända. Vilket vi gjorde. Så glöggfika blev banan istället. Funkar det med.

Det är inte värt det. Alls.

När Charlie blir äldre får dem glatt stå ut i baksätet om vi ska någonstans. Men jag kände att Charlie's droppe var droppad.

Det tog oss fyra och en halv timme att få honom att somna igår
Tålamod önskar vi oss i julklapp.

Men idag förresten la jag in Charlie i deras rum på morgonen. Så idag har han haft sovmorgon och känns underbar. Fina lilla challanballansmallankallan.

Ovido - Quiz & Flashcards