Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Isabella - 16 juli 2011 18:42

Nu har min amning "runnit till" som man säger. Mina bröst är som två ica-påsar fyllda med mjölk och skvalpar när jag går. Faan va ont det gör. Men det ska väl ge med sig.


Idag var mormis och Larsson här. Det var så himlans kul. Min mormor är ruskigt rolig. Hon var så rolig så jag trodde stygnen down stairs skulle släppa när jag skrattade. Elvis sov oavbrutet. Han diggar att sova. Vem fan gör inte det?


Sen kom min pappa, alltså morfar till proffesorn. Han och Mona kom hem från budapest idag, så dem åkte hem en snabbis och åt, för att sen komma och ta en titt på Elvis. Elvis sov.


Tänk vad lätt det är att få vara hans mamma. Jag är så glad att han valde mig till den fina uppgiften. Det var så fint av honom när han gick omkring och fick välja föräldrar att han valde mig och sambo. Det var nog för att han visste att vi skulle bli ett sådant starkt team vi tre.

Ovido - Quiz & Flashcards