Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Isabella - 17 augusti 2011 14:00

Jag tänkte som så här. Att jag har ingen lust att ringa runt till folk och bjuda in, för jag har ju hur mycket tid som helst och folk som jobbar och sysslar med annat diverse har inte det. Så om man vill pipa över och skaka tass med vispen så får man ringa. Jag är pigg och redo för alla äventyr världen har för sig, så jag pallar absolut besök. Elvis längtar säkert också efter att träffa alla.


Så, om man vill ses, så ring mig, 0723023010, så kirrar vi biffen. Sms funkar ju så klart också. :)

Av Isabella - 17 augusti 2011 11:06

Jag köpte en mössa till vispen, för 29.50:-, det börjar ju bli lite små-kyligt nu på kvällarna. Den är tunn, så han slipper svettas. Vi testade den när vi kom hem igen. Jag skrattade så jag tjöt. Elvis grimaserade för fullt.


  Hahaha! Liiite skepsis anar jag..?   Eller, näääää!


Tröjan har vi fått från morbror och Jennie. Det var nog sista gången han hade den på sig. Den är en magtröja och han ser ut som en i spicegirls när han har den på sig. Men fan va fin den är!

Ovido - Quiz & Flashcards