Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Isabella - 1 augusti 2011 10:00

Igår tog vi bussen till Salem, först för en snabb fika hos Henkes päron och sen grill hos min pappa. Det var rysande härligt att få lämna tumba kommunalt med Elvispen.


Jag måste ju träna lite eftersom att jag ska till stan själv med honom på torsdag. :) Det är pride, ett absolut måste för mig. Hade inte spelat någon roll om jag vore nyförlöst. Pride skall besökas varje år. Det här året ska jag inte gå i paraden, tror det blir en alldeles för stor påfrestning för min totalt muskellösa kropp. Efter att ha spytt i sju månader är det inte en enda muskel kvar på kroppen.


Orkar knappt stå i mer än fem minuter. Känns sorgligt, för jag har sedan första jobbet haft fysiska jobb som gjort att jag har haft bra ryggmuskler som kan hålla upp min stadiga kroppshydda. Men nu känner jag mig mer som flubber. Det ska jag göra något åt när det börjar bli svalare ute. Jag lovar.


På min födelsedag fick jag presentkort på lindex. Ganska saftigt presentkort dessutom. Jag har handlat en ganska dyr blus som jag inte hade handlat annars. Det kändes så lyxigt för mig. När vi var i centa förra veckan gick jag in och köpte tre par skitnygga trosor. Det kändes också lyxigt. Det gör så mycket när man får ge sig själv lite. Och snygga trosor blir jag ruskigt lycklig av, nästan lika lycklig som en bra hår-dag. Ni vet när frisyren liksom läger sig av sig självt och är snygg. Det är alltid dem bästaste dagarna. Lite samma sak när man har ett par schyssta trosor på sig. :)


Det är så härligt att vi kan vara så snåla jag och sambo. Vi kommer klara oss på hans lön. Helt sjukt. Vi är så duktiga han och jag.

Ovido - Quiz & Flashcards