Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Isabella - 2 februari 2010 10:27

Denna vinter har jag varit lyckligare än vanligt. Det har krånglat lite med diverse relationer och jobb. Men jag har varit piggare och lättare att ha att göra med. Jag har på något underligt vis orkat mer, trots att mer har hänt. Jag har inte sovit bort hela helgerna av utmattning. Jag tror att det är för att det är så mycket snö. Det är vittevittevittvittvitt. Eller, nja, ibland lite halvbrunt, och ibland gult. Men det lyser mer när det är ljust. Jag tycker att detta är ljuvligt. Jag tycker att det är skönt att inte vilja hänga mig själv i valfritt rep, snöre, hopprep eller liknande.


  


Att gå ut, eller stanna inne och tycka att det är kul att vara vaken under vintern. Ny, och spännande upplevelse måste jag säga. Jajillare! Mucho!



Ovido - Quiz & Flashcards