Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Äntligen.

Av Isabella - 9 mars 2010 10:19

Nu har jag bestämt mig. Jag tänker inte vara tjock längre. Så mycket diggar jag inte mat eller annat så jag tycker att det är värt att vara tjock för. Nope. No more. Jag förstår att det kommer ta tid. Men jag har iallafall börjat. Jag tycker väl kanske inte att det är fult att vara tjock. Det är så nedrans opraktiskt bara. Jobbigt att gå, jobbigt att stå, jobbigt att sitta när valkarna trycker. Jag tänker inte vara tjock. Punkt slut. End of fucking story. jag kan gärna vara knubbig och kurvig och vad alla andra mysiga ord för mullig heter. Men inte mer än så. Mina trosor ska inte skära mig på mina höfter, jag ska kunna knäppa mina jeans, jag ska kunna gå i trappor utan att krevera. Så, ut med tjock, börja trampa trappmaskin!


Idag ska jag gå i solen enstund också, för det tycker jag om. Med min bästa musik i öronen. Melodisk ska jag spatsera. Jagjillare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 16 februari 2015 13:00

Hej min fina Blogg. Förlåt för att jag gömt dig i mina understa mest nedgrävda tankar och planer. Jag har längtat så mycket efter dig. Jag har låtit vatten rinna under broar och tid har blivit en evighet. Jag behövde bli lite hel igen efter Charlie k...

Av Isabella - 14 november 2013 05:26

Jag känner bloggens lockrop. Jag vill inte vara utan den, och nu har jag nog blivit tillräckligt lugn igen. Det var ett helvete att ta mig från trasig till relativt hel igen. Jag välkomnar mig. Och Dig! ...

Av Isabella - 3 januari 2013 19:51

Ja, det här med att somna i vagnen gick sådär. Jag fick panik efter fem minuters skrikande och tänkte "herreguuud, han kan ske är för liten. Jag kanske inte kan pressa så här hårt från början??". Så vi va på bvc igår och idag. Då frågade jag hur vi s...

Av Isabella - 1 januari 2013 19:34

Nu har jag nattat bebisen i vagnen i hallen. Förhoppningsvis får han sova ordentligt ett tag nu. För han har slutat skrika oss döva på kvällarna, men också slutat sova. Typ helt. Han vaknar till minst en gång i timmen. Gnyr, gnäller, vädjar till oss ...

Av Isabella - 14 december 2012 13:16

Idag kommer det en försäkringsrådgivare till oss och ska prata försäkringar. Fan va vuxet. Tänk. Jag. Vuxen? Haha!...

Ovido - Quiz & Flashcards