Alla inlägg den 30 september 2011

Av Isabella - 30 september 2011 10:30

    Den ena är en badtermometer, den andra är en barntermometer. Som är en napp, det va så himlans smart tyckte jag.


Sen måste vi införskaffa en babyvakt. Jag trodde att det inte skulle kunna behövas eftersom vi har en så liten lägenhet. Men fan va skönt det skulle vara att kunna sitta lugnt och stilla i v-rummet och titta på film eller spela kort vid köksbordet utan att behöva kuta in i sovrummet för att titta till Elvis hela tiden.


Men allt detta får vänta tills nästa månad. Minst. Sambo ska ju till Finland för att titta på fotboll nästa helg. Så där kommer det gå lite pengar. Sen ska ju jag på fiskpedikyr. Min efterlängtade fiskpedikyr, och den är inte gratis direkt. :) Men oooh så värt det. Jag längtar!

Ovido - Quiz & Flashcards