Alla inlägg den 29 september 2011

Av Isabella - 29 september 2011 15:26

Konstigt att det där med att skaffa barn får en att uppskatta så rubbade saker.


Jag och sambo var och storhandlade i förra (eller om det var veckan innan det) veckan, då köpte vi diskmaskinsrengöringsmedel. Jag var helt lyrisk när vi kom hem för att jag skulle få rengöra diskmaskinen. Djisös. Varför? Det var nog till och med så att det var en fredag. Jag satte in flaskan med medlet och satte igån maskinen. När det var klart studsade jag (så gott jag kan) fram och öppnade. Ooooo, det doftade ljuvligt. Jag blev alldeles lycklig. Av en ren diskmaskin? Som fredags-nöje. Tjoho, tror jag måste ta mig ut oftare.


Eller som när månadens nummer av "hem & hyra" kommer. Jag älskar den tidningen. Då blir jag också alldeles glad. Men det är ju jävla praktiskt att vara så lättroad. :)


Håll till godo här kommer bilder.


         

Ovido - Quiz & Flashcards