Alla inlägg den 18 september 2011

Av Isabella - 18 september 2011 14:17

Henrik- Vad ska jag döpa min blogg till?

Jag- Min fruga är en blomma.

Henrik- Köttätande blomma kanske.

Av Isabella - 18 september 2011 14:12

Har inte uppdaterat alls den senaste tiden. Skit av mig. Fan, jag känner ju att jag vill skriva massor, men har grejjer att pyssla med helaste på tiden.


I helgen va Niklas och finaste Emma här. Jag gillar Emma. Emma är kul. Och söt.


Mamma kom också på en fika idag. Då passade sambo på att åka till ikea med hennes bil och köpte skrivbord eftersom vi sålt det andra. Jag tänkte jag ska lägga upp lite bilder sen, men med allt som ska flyttas runt och alla saker jag ska halvgöra hela tiden så kommer det nog att dröja. :) Jag gör mitt bästa.


Jag ska lägga upp en bild på min jätte-snyggaste kofta också som min moster stickat till mig. Jag har den typ varje dag. Den är perfekt.


Så, senare, kanske idag eller annan dag så kommer bilder och så.

Ovido - Quiz & Flashcards