Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Isabella - 31 oktober 2011 13:10

I lördags var jag ju ute. Ja, i alla fall två timmar. :)


Anna kom vid två, vi handlade. Hon pratade oavbrutet. Hon pausades ibland och fortsatte när jag kommit tillbaka till samma rum som hon.Vi åt, tittade på hockey, drack lite vin och jag snusade som aldrig förr. Fy fan va det var underbart att ha en snus under läppen igen. Mumma.


Vi gjorde oss i ordning för att möta Jessica. Min fina Jessica. Jag grät när vi sågs. Så jag skakade. Hon är så himla mycket min bästis. Hon är den finaste.


Vi tog oss till piccasso. dem skulle ha hundra spänn i inträde. Jag är snål. Jag vägrade. Vi togs oss till tb´s. De skulle också ha hundra spänn. Vi gav oss och betalade. Jag blev bjuden på en öl. Jessica och jag pratade så gott det går på ett sånt ställe. Dansade en svängom, sen hörde hennes tjej av sig och sa att hon gärna ville åka hem från stan så jag följde Jessica till tåget sen gick jag hem och drack ett glas vin och somnade.


Jag gick upp åtta dagen efter och handlade frukost. Vilken flopp. Hade räknat med att festa bort hela natten och sova bort helaste dagen efter. Men nu vet jag ju i alla fall att gå ut kanske inte är min grej riktigt. Så det får nog bli typ bärsa på en pub istället nästa gång.


Vi gick från mig klockan 21.43, jag var hemma 23. 52. Så två härliga timmar i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards