Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Isabella - 27 oktober 2011 15:10

Hela dagarna så är jag mamma. Jag bara mammar runt. Tänker som en mamma, pratar som en mamma, bara elvis helaste tiden. Det är ljuvligt. Jag älskar att vara mamma. Till och med när det är hemskt, är det underbart. Men för att jag ska kunna tycka det och för att jag ska kunna vara skoj och härlig så måste jag få vara lite Isabella också.


Så, jag har köpt ett par tajta byxor, en schysst tröja, ett par snygga örhängen och rött nagel-lack, för nu ska jag ut. Jag har ny-färgat hår. Jag har lånat en bättre pump till bebis-föda, så jag har pumpat mjölk hela veckan för att Henke ska kunna mata Elvis. Han ska ta honom på natten också vilket bara det är så skönt! Riktig lyx.


På lördag ska jag dricka vin och snusa. Framförallt snusa. Åå, vad jag älskar snus. Jag ska snusa två dosor. Minst.


Mina finaste vänner kommer över och sambo lagar mat. Det är hockey på tv då också. Kan det bli bättre?

Ovido - Quiz & Flashcards