Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Isabella - 20 oktober 2011 15:19

Detta klipp cirkulerar på både facebook och i andra forum. Jag tror att det är ett äkta klipp men med hela min själ, hoppas jag att det inte är sant.


Det är en liten flicka, två år gammal som blir överkörd. Och hör och häpna, hon blir överkörd igen. Jag mår så dåligt. Jag vet inte hur jag ska hantera att detta hänt. Det går knappt att ta in. Jag vill spy. Vad är ett liv värt? Tänk om det skulle vara Elvis lilla söta huvud som dunsar ner i marken på det där sättet? Tänk om min fina lilla Elva skulle krossas av en bil på det där sättet och att förbipasserande bara ignorerar. Nej, usch. Nej, nej, nej, nej!


Titta inte om du inte känner att du klarar det!



Stackars lilla, arma barn. Mitt hjärta värker. Det pumpar så mycket sorg i mitt mamma-hjärta nu. Jag känner mig krossad. Förkrossad. Att det får finnas sådana händelser. Att det ens kan hända? Jag vill spy. Jag vill bara spy!

Ovido - Quiz & Flashcards