Alla inlägg den 17 november 2010

Av Isabella - 17 november 2010 19:56

Idag vaknade jag klockan fem av att jag var mardrömslikt kissnödig. Trots att jag kissat tre gånger denna natt. Jag kände mig ganska pigg och fräsch. Men tji fick jag för precis när jag kissat klart och skulle spola så bara kom kräkset. Rakt ner i toan. Sen började det mås illa. Sen dess har jag mått illa.


Jag gick till anna, min  föredetta kombo, (där jag spydde två gånger) för att hämta mina julsaker som låg bland hennes i en gemensam kartong. Vi trodde ju att vi skulle bo ihop forever. Naiva små flickor vi är hon och jag. Då passade jag också på att hämta resten av mitt smink som jag haft kvar där.


Varje gång hon och jag ses så skrattar vi sådär så luften tar slut och man kiknar. Man har något skitkul att säga för att  bygga på skrattet, men man får inte tillräckligt med luft för att kunna dela med sig av det roliga. Så man bara fortsätter att inte andas och tårarna sprutar. Egentligen så är det inte ens kul det vi säger. Vi liksom bara larvar oss. Men vår humor bara klaffar. Vi kompleterar varandra. Jag berättade förresten för henne idag att jag för tillfället är två.


Anna- Men då kan ju inte du dricka den 4.e när vi ska på hockey.

Jag- Näe, men du får ju gå med någon annan om du vill, bara för att det är henkes biljett så behöver ju inte jag ta den.

Anna- Nej fan, är det någon som beter sig full nykter så är det ju du.


Hmmm. Ok. Tack anna. Gulligt. Dräggig även som nykter. Nice. Ska in i mitt cv på momangen.


Jag är så jävla sugen på att hitta på någonting döroligt på nyår. Riktigt kalashelvete vill jag gå på. Med glitter, fina klänningar, konfetti, och partyhattar i regnbågens alla färger. Det skulle jag gilla.

Ovido - Quiz & Flashcards