Alla inlägg den 9 november 2010

Av Isabella - 9 november 2010 11:41

  Mitt nya favvo. Jag dricker det och njuter.   Lämnade bommor på Morfars grav.   Iband kramas de. Det är inte ofta, men dethänder lite sporadiskt.   När han inte kramar optimus, så händer det att han kramas med min fot.   Jag och anna kollar skräckis. Mys.   Mina män.   När vi var på hockey senast passade vi på att åka hiss utanpå globen. Inte världens grejj, men det var ganska kul att eka turist ett tag.   Sporadiskt mys.   Vackrast.   Jag fick måla ett hjästa på honom. Sen hittade han inte removern.

Lilla Johan i slakthusområdet med mig på arbetsmiljökontroll.

Tallrikar vi fick av mormis och Larsson. Världsafina. Jag älskar de!

 

Teaparty med de nya tallrikarna.

Jag paxade de blommiga porslinssakerna från Mormis också.

 

Optimus, precis innan de ska ta bort hans juveler. Kavat liten jäfvul det där!           

Ovido - Quiz & Flashcards