Alla inlägg den 11 april 2010

Av Isabella - 11 april 2010 20:58

Idag har jag och Henrik tillbringat tiden med att spatsera omkring på Ikea. Jätte-mysigt faktiskt. Bra idé också trots att man kan tro motsatsen. Fattiga som kyrkråttor båda två, vi hade knappt råd med varsin korv utanför. Men det är just då som man kan titta ordentligt på sakerna istället för att springa igenom affären, framkallandes blödande magsår. Slipper rycka, putta, akta, och allt annat man gör på ett over-crowded-svenne-varuhus. Vi har hittat massa roligt vi ska ha.


 

Sänggavel. Vi har ju en dubbelsäng som är jätte-hög, så gavel som man kan sätta hur högt/lågt man vill är super.


  

Bilden säger allt. Jag har fått känna kärlek. Kärlek för ett tingest. Men ack så stark. Me not only like, me lööööv.


  

Henrik vill ha vitrinskåp. Jag tycker vitrinskåp=fett fult. Alltså, dö-förskräckligt. Så vi kom överrens att köpa det här. Jag tycker det var snyggt, inte ens lite dö-förskräckligt. Inte ens pyttelite fult. Fint faktiskt.


Igår när jag sov hos Henrik så kände jag att jag är så redo att bo med honom. Det är läskigt. Fritt fallande, men vilken thrill det är. Det ska kännas annars räknas det inte.


Adios!

Kolasås!


Ovido - Quiz & Flashcards