Alla inlägg den 15 april 2012

Av Isabella - 15 april 2012 14:47

Förra veckan när jag hade mitt smärre meltdown här hemma och grät så ögonen nästan torkade bort, så bestämde jag och sambo att det var dags för mig att vara lite ifred.


Det tipsas hit och dit via mejl från föräldrasidor att man ska passa på att träffa vänner och hitta på saker.


När man mår illa och är helt död så är inte lusten att "hitta på" så där på topp. Så jag ville typ bara sitta och titta på en film.


Pappa har precis renoverat deras hus, så dem har gjort ett bio-rum. Jag ringde pappa och sa att jag ville kolla på film och att han skulle bjuda mig på mat. Min pappa gör allt för mig, så sagt och gjort.


Vi såg "the awakening". Den var bra. Det var precis en sån dag jag behövde. Bara vila från att jaga runt pys.


Jag älskar min pappa. Oändligt. Utan honom så vet jag inte var jag hade varit. Han är corky och jävligt "up in your face", men han är den finaste av fädrar man kan önska sig. Han tar så väl hand om mig nu när vi känner varann.


Idag är humör bra och illamåendet väck. Sol ute dessutom. Yey.



Trailern till filmen om någon är intresserad.


Idag ska jag nog se "love and other drugs". Den finns på canal+, och vi har deras play på vår box, så man kan se när man helst vill. Good.

Ovido - Quiz & Flashcards