Alla inlägg den 8 april 2012

Av Isabella - 8 april 2012 20:05

Fy *plats för random vidriga svordommar*.


Jag har mått illa i fyra dagar i streck nu. Utan paus. Jag vaknar på natten och mår illa. Ungefär som ett bakis-illamående. Jag har inte spytt förän idag under dessa fyra dagar. Fyra gånger.


Illamåendet är värre än med Elvis. Men jag kräks inte så mycket.


Tålamodet är ungefär cirka, noll. Stubin? Ja, tänk om man hade det. Även om den var kort. Inte ens en kort. Utan bara boom! Men visp har jag tålamod, fattar inte hur man bara kan bete sig mot sina barn trots att man vill krypa ihop till en hög bredvid kattlådan och självdö. Men med allt annat smäller det direkt. Typ, dörren går inte att stänga, svordom, svordom, smäll, smäll, smäll i dörren.


Idag har dessutom sambo varit på fotbollsmatch, i värsta fina vädret. Vinst blev det. Mys. jag blir så jävla avis.


Så när han ringde på vägen hem så va jag arg.


Sen ringde jag upp och grät. Jätte-grät. Sen hulkade jag. Sen kräktes jag.


Men nu efteråt känns det ok.


Tack för idag jävla helvetes skit-dag, kommer du tillbaka så slår jag ihjäl dig med en spade och gräver ner dig i ko-skit. Fuck off!

Ovido - Quiz & Flashcards