Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Isabella - 12 oktober 2012 21:40

Jaha, barnmorskan idag.

Hon mätte magen. Hummade lite. Mätte igen. Såg chockad ut. Mätte igen och sen igen. Sa "ojdå" och knappade lite på sitt tangentbord. Den har vuxit ganska fort sista tiden sa hon och visade på skärmen. Jo, tacka fan tänkte jag. Jag har ju inte gjort annat än att gnälla över hur snabbt den växer. Så på ett sätt va det skönt att få det bekräftat.

Jag ligger precis innanför kurvan, men hon ville ha ett extra ultraljud. Vilket vi är dunder-glada för. Skönt att kolla upp så allt står rätt till och om det inte gör det så får vi ju veta i tid.

Så förhoppningsvis får vi tid snabbt. Under nästa vecka blir det iaf. Jääää.

Följande bild visar kurvan.

Av Isabella - 12 oktober 2012 21:40

Jaha, barnmorskan idag.

Hon mätte magen. Hummade lite. Mätte igen. Såg chockad ut. Mätte igen och sen igen. Sa "ojdå" och knappade lite på sitt tangentbord. Den har vuxit ganska fort sista tiden sa hon och visade på skärmen. Jo, tacka fan tänkte jag. Jag har ju inte gjort annat än att gnälla över hur snabbt den växer. Så på ett sätt va det skönt att få det bekräftat.

Jag ligger precis innanför kurvan, men hon ville ha ett extra ultraljud. Vilket vi är dunder-glada för. Skönt att kolla upp så allt står rätt till och om det inte gör det så får vi ju veta i tid.

Så förhoppningsvis får vi tid snabbt. Under nästa vecka blir det iaf. Jääää.

Följande bild visar kurvan.

Ovido - Quiz & Flashcards