Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Isabella - 28 maj 2010 12:17

Äntligen är den här. Den finsate dagen på hela veckan. Jag jobbar bara till halv ett på fredagar, så jag får några timmar varje fredag som jag kan ha alldeles alena. Behöver den tiden. Där jag får vara bara med mig. Jag och mig. Väldigt skönt.


  


Henrik ska till solvalla imorgon, och på söndag. Det är elitloppet, som är en eller två gånger om åtret. (Tror det är en gång.) Hoppas han vinner massa kosing, så han kan köpa massa kossor och en ladugård till mig. Jag vill verkligen ha kossor. Gå upp i ottan och mata, släppa ut, mjölka, vad man nu gör på morgonen med kossor. de är så fina djur. Jag förstår varför de är heliga i Indien. De är heliga för mig med! Isabella <3 Rosa (Som min favorit-ko såklart ska heta. :))

Ovido - Quiz & Flashcards