Alla inlägg den 15 december 2009

Av Isabella - 15 december 2009 10:06

Sömn, sömn, sömn. Jag vill bara ha sömn. När jag väl somnar så får jag ju bara sova några få, oroliga timmar. Sömntabletter kommer inte på fråga. Jag har prövat stillnocht. Eller Still knocked som jag brukar säga. Jag somnar inte förän efter tre timmar iallafall och när jag vaknar är jag som namnet avslöjar, still så jävla knocked. Blir zombie av de. Kroppen följer inte med dit jag ska, det slowmotionar efter gungit. Blä, hatar sömntabletter. Så nedan har vi min önskelista som jag ska skicka till jultomten!


1.Sömn

2.Att få sova ordentligt

3.Sovmorgon

4.En famn som gungar mig fram och tillbaka tills jag somnar

5.En ny mobil

6.En säng som tvingar en att sova

7.Sovsemester

8.Dvala

9.Ide

10.Toksömn

11.Pengar

Ovido - Quiz & Flashcards